קבלת קהל בסניפי הבנק
+ -

לקוחות יקרים,

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בנק ישראל הנחה לצמצם את שירות קבלת הקהל kסניפים ייעודיים בלבד החל מתאריך ה-17/03/2020.

 לאור האמור לעיל, הבנק עושה את מירב המאמצים על מנת להמשיך ולספק לכם את השירותים הנדרשים. באפשרותכם לבצע פעולות ולקבל מידע אודות חשבונכם במגוון ערוצים:
 
  • האפליקציה הבנקאית – ניהול חשבון
  • אפליקציית בקשות ליהב באמצעותה ניתן להעביר לבנק בקשות בכתב
  • אפליקציית שוק ההון
  • אתר האינטרנט www.bank-yahav.co.il
  • מוקד יהב ישיר בטלפון 2616*
  • ניתן למשוך מזומן כרגיל ממכשירי הבנקט

  
 על מנת שתוכלו להמשיך ולקבל את כל המידע ולבצע את כל הפעולות בחשבונכם גם בלי להגיע לסניף, נבקשכם כי תוודאו שעל מכשירכם מותקנות הגרסאות המעודכנות ביותר של אפליקציות הבנק כפי שמפורסמות בחנויות האפליקציות.

להלן סניפי הבנק בהם ניתן שירות במקרים דחופים:

בהתאם להנחיית הפיקוח על הבנקים, בסניפים אלה ניתנים שירותי מזומן ושיקים בלבד.
זימון תורים - שירותים בנושאים אחרים יינתנו בתיאום פגישה מראש בלבד בטלפון 2617*
  

סניף

ימים א,ג,ה

ימים ב,ד

יום ו

ראשי ירושלים-הלל (120)

הקריה תל אביב (131)

נתניה (133)

כרמיאל (280)

ראשי באר שבע (124)

אשדוד (114)

08:30-14:00 (יום א' סגור)

 

08:30-15:00

08:30-12:00

ראשי חיפה (140)

08:30-13:30

 

08:30-15:00

סגור




מרכזי הייעוץ לא יהיו פתוחים לקבלת קהל.
 
את כתובות הסניפים הנל תוכלו למצוא כאן: https://www.bank-yahav.co.il/ .
 
השפעת התפשטות וירוס הקורונה על שוק ההון – שאלות ותשובות מטעם הרשות לניירות ערך

אנחנו כאן בשבילכם. אגרת מנכ"ל הבנק

אנו מאחלים לכם בריאות שלמה וימים רגועים!

בברכה,

בנק יהב